torsdag 26 april 2012

Månadens inspiratör - April, Jossan

Hejjjj!!
Nu ligger mitt sista inlägg som månadens inspiratör på pappersbitens blogg (http://www.pappersbiten.se/blogg/)
Men samma inlägg kommer här:

Hejjsan! Nu är snart denna månaden slut och nu är det dags för mig att inspirera er här för sista gången. Jag vill tacka Sanna igen, som låtit mig få vara här under April. Jag hoppas att jag gett er mycket med inspiration och nu tackar jag för mig.
Denna gången har jag scrappat ett kort och en kokbok. Först ut är kortet.

Och här kommer kokboken. Jag har distressat och stämplat på boken istället för att klä in den i papper eller liknande. Har även massor med glimmer mist på boken, men det syns dock inte på bilden.

Material till kortet:
Vitt och brunt cardstock
Papper från Prima – sun kiss collection och Bo Bunny
Pennor: promarker
Gult pärlband från pappersbiten
Blingblommor från Storyteller
Spetsband är privat

Material till kokboken:
Kinabok
Pennor: promarker
Rosa blingdekoration från Inkido
Blingblommor från storyteller
Rosor från Inkido
Fjäril stansad med Martha Stewart medium monarch, har även stickles på den
Glimmer mist från Tattered Angels
Stämpel med fjärilar är från Inkido. ”Letter collage”
Blingpärlor från Storyteller
Stor ”tag” från pappersbiten
Distress ink
Övriga dekorationer och stämplar är privata

Många kramar //Jossan

Kika gärna in på min blogg för att se mer: www.strondie.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar