torsdag 12 april 2012

Månadens inspiratör - April, Jossan

Hejjhejj! Nu finns mitt andra inlägg som månadens inspiratör på pappersbitens blogg. Kolla där vettja: http://www.pappersbiten.se/blogg/
Annars kommer samma inlägg här:

Hejjhejj, här kommer mitt andra inlägg som månadens inspiratör och idag vill jag inspirera er med ett kort.

Jag har inte använt mig utav någon stämpel, utan jag har målat motivet själv. Jag har färglagt motivet med promarkers!

Material:

Vitt och gult cardstock

Papper från Bo Bunny

Pennor: Promarker

Rosor från Inkido

Spets-band är från pappersbiten

Gult ”pärl-band” är från pappersbiten

Gul pin är från pappersbiten

Fjäril stansad med Martha Stewart medium monarch, har även rosa stickles på den

Tygrosetter är också från pappersbiten

Många kramar //Jossan

Kika gärna in på min blogg för att se mer: www.strondie.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar