torsdag 19 april 2012

Månadens inspiratör - April, Jossan

Mitt tredje inlägg på pappersbiten hittar ni nu här: http://www.pappersbiten.se/blogg/
Eller så läser ni här på min blogg:
Idag vill jag inspirera er med en tavla.

Jag har glimmer mist på tavlans sidor och på själva ”framsidan” av tavlan.

Material:

Gul cardstock

Mönstrade papper från Inkido – spring time och Prima – sun kiss collection

Rosor från Inkido

Blingblommor från Storyteller

Glimmer mist från Tattered Angels

Band ”Webb” från pappersbiten

Metallnyckel från pappersbiten

Fjäril stansad med Martha Stewart large monarch (Har även stickles på den)

Rosa bling dekoration från Inkido

Övriga dekorationer är privata

Många kramar //Jossan

Kika gärna in på min blogg för att se mer: www.strondie.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar