torsdag 5 april 2012

Månadens inspiraör-April, Jossan

Hejj!! Nu är det April och idag finns mitt första inlägg som månadens inspiratör på pappersbitensblogg, kika in där vettja: http://www.pappersbiten.se/blogg/
Såhär blev mitt inlägg:
Hej, jag heter Jossan och jag har blivit utvald att få vara månadens inspiratör under April. Det är otroligt spännande och väldigt roligt och jag hoppas att jag ska kunna ge er massor med inspiration!Jag är 18år och går första året på gymnasiet och läser till florist. Jag älskar att skapa och scrapbooking har varit ett stort intresse för mig i många år nu. I början scrappade jag endast Layouter, men efter hand har jag insett att kort är mer min grej. Innan jag började med scrapbooking höll jag på med smyckestillverkning och att måla tavlor.Jag vill tacka Sanna som låter mig få inspirera er nu i April. Och här kommer mitt första bidrag som månadens inspiratör. Jag har gjort ett kort med ett tillhörande kuvert.

Materiallista:

Rosa, brunoch vit cardstock

Mönstradepapper från Inkido Spring Time

Stämpel medfjärilar är från Inkido. ”Letter collage”

Blingpärlor från storyteller

Rosabling dekoration från Inkido

Hjärtan är också från pappersbiten

Text-stämpeln är privat

Kommentera gärna, kram //Jossan

1 kommentar:

  1. Hej Jossan, vilket fint kort. Du är jätte duktig. Jag känner flera florister som också är scrappare. Läste också att vi har fler gemensamma intresse. Det ska bli roligt att titta in varje torsdag nu och upptäcker dina fina kort mm. Glad Påsk!

    Kram
    Christine S

    SvaraRadera