tisdag 28 februari 2012

Så blev min 18-års dag + ett kort scrappat

Hejhej! Hur är det med er alla? :)
Igår fyllde jag som sagt 18 år. Dagen var bra. Jag, mamma, storasyster och hennes kompis var och fikade och hade det mysigt. Vi gick runt i lite affärer och pratade och hade det kul. Jag fick lite presenter. Bland annat ett kort där det stod att jag och mamma ska till Ullared och att hon betalar vad jag vill ha typ. Sen fick jag en massa småsaker. Tex. jätte söta tallrikar, muggar och skålar. Fick även en fin vägg-klocka som passar in perfekt i mitt rum.
På lördag ska släkten träffas på en restaurang och fira mig. Då kommer jag firas mer och få mer presenter.
Igår eftermiddag ringde jag Jennie (bästa vännen<3). Hon hade sms:at på dagen och frågat om hon fick ringa. Men jag ringde henne istället. Och jag blev såååååååååååå glad!!! (Aa) Hon berättade att hon och Linn kommer till mig i sommar. Dessutom ska dom bjuda mig på Liseberg. Fatta, jag blev överlycklig!!! <333
Aja.. Det var min födelsedag det.
Och jag gjorde nyligen ett kort. Såhär blev resultatet.. Jag orkade inte stämpla och färglägga och då blir det ju som det blir... ;)

Kramar! //jossan

1 kommentar:

  1. Med mig är halv bra just nu .
    låter som en bra dag :D
    va köpte ni på ullared då?

    SvaraRadera