måndag 27 februari 2012

Då var man 18


Hej! Idag fyller jag 18 år. Jag ska inte göra något speciellt, det vill jag inte. Vill att det ska vara som en helt vanlig dag typ.. Men mamma och storasyster kommer hit om en stund och firar mig lite, vi ska gå ut och fika någonstanns. Det blir mysigt.
Jag hade velat ha denna tårtan idag, såå frän ju! mums..

Jag funderar på att göra en egen tårta i veckan. Ska handla idag, så kanske blir att jag köper ingredienser till en fiiin tårta. Kommer ni ihåg twilight tårtan jag gjorde förra året?? Den blev såå god!

Kram på er alla!

2 kommentarer:

  1. sv: var bara van vid att vara ledig så hade inte lust att gå till skolan för plugg igen ;)
    grattis igen! hoppas du får en toppendag :D <3

    SvaraRadera
  2. Grattis stumpan Nu är du myndig :D !=P

    SvaraRadera