måndag 23 januari 2012

Bloggparty, bidrag 2

Jag har gjort ett till bloggparty bidrag, denna gången till Ulrikas utmaning. Utmaningen går ut på att man ska välja ut ett kort eller en Lo i hennes blogg och inspireras av och sedan skapa något själv. Hennes blogg hittar ni här:

Jag valde att inspireras av detta kortet som hon gjort:

Och eftersom jag länge tänkt använda min uggle-stämpel så passade ju detta utmärkt. Mitt kort blev väldigt likt hennes, då jag gillade både upplägget, stämpeln, mm. Såhär blev mitt kort:

Tyckte att denna texten passade ganska bra ;)

Många kramar //Jossan

3 kommentarer:

  1. Så roligt att du ville delta i min utmaning!

    Kanonfint kort du har gjort! Många fina detaljer, exempelvis sömmen och taggen ...

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt kort!! Snyggt med sydda kanter, önskar att jag hade en symaskin.

    Ha det fint!! =)

    SvaraRadera
  3. Söt uggla :D på kortet jossan :P så fina du gör <3

    SvaraRadera